KALKULATOR ODSZKODOWANIA ZA OPÓŹNIONY LOT
Powinieneś otrzymać do 600e za osobę. Sprawdź wysokość twojego odszkodowania poprzez wpisanie numeru lotu i daty.
np. 18.08.2017

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co Claim Flights robi, czego nie mógłbym zrobić samodzielnie?

Claim Flights jest usługodawcą serwisowym, który ma na celu ułatwienie Państwu życia. W efekcie, kupują Państwo od nas święty spokój. Poprzez zatrudnienie Claim Flights, oszczędzają Państwo czas i wysiłek pokładany w pisanie kilku listów do linii lotniczych,, komunikowaniem się z różnymi stronami. Niwelują Państwo również ryzyko utraty wielu pieniędzy, w razie pozwania linii lotniczych do sądu i przegranej. Ponadto Claim Flights mają dostęp do baz danych dotyczących opóźnionych lotów i innych bazach danych dotyczących ruchu lotniczego, danych pogodowych i informacyjnych, zarządzania flotą oraz baz danych prawnych dotyczących europejskich i krajowych przepisów dotyczących rozstrzygania sporów prawnych. Posiadamy wyspecjalizowaną wiedzę prawniczą, którą dzielimy się z prawnikiem, który podejmuje Państwa sprawę. Korzystając z tej wiedzy, zajmujemy się Państwa sprawami i tym samym zwiększamy szanse na uzyskanie odszkodowania.

Proces on-line pokazuje, że lot nie był opóźniany, ale aplikacja została kontynuowana - co to oznacza?

Oznacza to, że będziemy musieli się z Państwem skontaktować aby dowiedzieć się czy istnieje uzasadnienie do odszkodowania za opóźniony lot. Mogą wystąpić pewne szczególne okoliczności, na przykład jeśli samolot wyładowywał na czas, ale nie można było opuszczać samolotu przez wiele godzin, lub inne specjalne przypadki, które muszą być rozpatrzone indywidualnie.

Co to jest Gwarancja Jakości Claim Flights?

Jeśli nasz prawnik przegra w sądzie, ale wygrają Państwo tą samą sprawą z tymi samymi faktami z innym prawnikiem - albo ktoś, kto był z Państwem na pokładzie, wygra w sądzie - zapłacimy 100 euro. *

* Tylko wtedy, gdy mieliśmy taki sam poziom wiedzy, co konkurenci lub prawnik w chwili zakończenia sprawy, a wszystkie dokumenty zostały dostarczone. Główne wykluczenia obejmują upływ czasu i bankructwo linii lotniczych.

Ile muszę zapłacić za zatrudnienie prawników?

Nie ma kosztów związanych z zatrudnianiem prawników, ponieważ Claim Flights zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów. Jeżeli przegramy w sądzie, Claim Flights ponoszą pełny koszt.

Jak długo będzie trwała wypłata odszkodowania?

Czas trwania sprawy zależy od każdego indywidualnego przypadku. Mieliśmy przypadki, w których udało się nam osiągną sukces w ciągu kilku tygodni, a inne przypadki trwały ponad rok. Wyraźnie zależy to od polityki regulacyjnej linii lotniczych (chęć rozstrzygnięcia sporu) i sytuacji prawnej. Może się również zdarzyć, że w pewnych sytuacjach będziemy musieli najpierw podjąć próbę testową. Z tego powodu nie jesteśmy w stanie precyzyjnie określić momentu, w którym Państwa wniosek zostanie rozstrzygnięty. Państwa wnioski są również ubezpieczone od mało prawdopodobnej sytuacji, w której nasza firma zbankrutuje. Regularnie informujemy Cię o stanie i przebiegu postępowania.

Jak uzyskać status mojego wniosku?

Gdy tylko pojawią się nowe informacje dotyczące Państwa wniosku, poinformujemy Państwa niezwłocznie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli nie otrzymało Państwo żadnych nowych informacji, oznacza to, że na tym etapie procesu nie ma żadnych nowych zmian dotyczących Państwa roszczenia.

Czy mogę złożyć wniosek za inną osobę?

Tak, mogą Państwo złożyć wniosek za wszystkie osoby, które były częścią Państwa rezerwacji. Alternatywnie każda osoba objęta rezerwacją może również wypełnić formularz on-line.

Czy Claim Flights gwarantuje, że otrzymam odszkodowanie?

Claim Flight nie gwarantują otrzymania odszkodowania. Mogą Państwo jednak zawsze zapytać Claim Flights o opinię, jak najlepiej postępować, jeśli napotkają Państwo jakieś trudności w realizacji Państwa wniosku o odszkodowanie.

Jak długo wstecz można złożyć wniosek?

W Wielkiej Brytanii można żądać odszkodowania za loty w ciągu ostatnich 6 lat. W wielu innych krajach europejskich można żądać w okresie co najmniej 3 lat od daty rezerwacji. Czas zaczyna się liczyć pod koniec roku, w którym Państwo podróżowali: jeśli na przykład data rozpoczęcia lotu miała być 1 stycznia 2015 r., Mogą Państwo dochodzić odszkodowania do 31 grudnia 2018 r. - prawie 4 lata.

Co się dzieje, jeżeli linia lotnicza się z nami skontaktuje?

Jeżeli złożyli Państwo wniosek z Claim Flights i linia lotnicza kontaktuje się bezpośrednio z Państwem, powinni Państwo niezwłocznie skontaktować się z Claim Flights. Mogą się z nami Państwo skontaktować e-mailem. Możliwe jest, że Claim Flights już rozpoczęło w Państwa imieniu procedurę prawną przeciwko liniom lotniczym i w konsekwencji musi pokryć jej koszty. Jeśli linia lotnicza zapłac bezpośrednio na Państwa konto, wyślemy Państwu fakturę z tytułu poniesionych kosztów, zgodnie z naszymi Warunkami korzystania z usług.
Zawsze kontaktuj się z Claim Flights, jeżeli linie lotnicze skontaktują się z Państwem osobiście, zanim zaakceptują Państwo jakąkolwiek ofertę z ich strony.

Jakie dokumenty muszę złożyć wraz z wnioskiem?

Claim Flights wymagają kopii kilku dokumentów podróży (potwierdzenie rezerwacji, (elektroniczne) bilety, kartę pokładową), zanim będziemy mogli poprowadzić sprawę w Państwa imieniu. Możecie Państwo przesłać niezbędne dokumenty podczas wypełniania wniosku.

Dowiedz się, jak łatwo to zrobić! Złóż samodzielnie wniosek.

ZŁÓŻ WNIOSEK TERAZ

Jak nasi klienci nas ocenili

Wybitny

Już rozwiązaliśmy wiele przypadków związanych z opóźnieniami lotów, a nasi klienci są z nas zadowoleni. Zobacz, jak ocenili nas nasi klienci: 5.00 gwiazdek na podstawie 4 recenzji